Sunday, July 01, 2007

Bloggportal för vänsterbloggar


Hej kamrater! Jag kom just hem ifrån Flens "Sommarläger" för Vänsterpartister. Det var en trevlig tillställning, med grillning, lek, kanotpaddling och intressanta föreläsningar av Aron Etzler, Magnus Marsdal och Jenny Lindahl Persson. Jag ämnar att skriva mer om föreläsningarna lite senare.

Men nu satte jag mig för att varva ner framför datorn, då såg jag genom Ali Esbatis blogg att Magnus Ahlkvist håller på med en bloggportal för vänsterbloggar.
Portalen är för bloggare som är med i Vänsterpartiet, Ung Vänster eller Vänsterns studentförbund. Är du på något sätt Vänsterpartiansluten, då uppmanar jag dig att registrera din blogg på portalen.

Det råkar jag vara, om ingen har missat det. Därför har jag registrerat min blogg där.

4 comments:

Anonymous said...

Hej Patrik!

Näe, du har bara registrerat dig själv som användare av Bloggvänstern. Återstår att lägga till bloggen också :)

Patrik Renfors said...

Det var värst! Jaja, då ska jag genast göra det. Ja, se dessa moderniteter som IT-världens informationssamhälle även kallat i folkmun för Internet. Snart ska man väl skaffa sig Text-TV också.

Anonymous said...

Patrik: Text-TV är en av de saker som var mest före sin tid när det kom, men som ändå har överlevt. Även om jag mest läser SVT-Text på www.svt.se/svttext

Patrik Renfors said...

Haha - Magnus du har så rätt, men visst irriterar man sig inte lite på den dåliga grafiken? Är det inte dags för en uppgradering? Jag hade bättre grafik på min gamla commodore 64.