Monday, October 26, 2009

I brist på politik, blir det bara form över sak för mp.


Har jobbat sista natten, skulle på kommunstyrelsen vid halv nio för en heldag. Jag rydde mig som tur var inte att ta ledigt för att, jag ändå skulle vara ledig sen i några dar. Måttot var: Jag får sova på nästa söndag istället eller något.

Väl när jag satt på Kommunstyrelsemötet blev det inställt pga. en viss Miljöpartist, som ev. skulle överklaga mötet för att kallelsen kom ut en dag för sent. Visst ska det vara rätt, men det finns ju rimliga gränser. Från en miljöpartist utan politik, som vanligt form över sak. Mötestiderna togs redan i januari 09. Fan vad förbannad jag är, först initierar han en okynnesminoritetsåterremiss angående budgeten på förra KF och nu det här. RENT SLÖSERI MED SKATTEPENGAR!

Nu får vi flytta ks och KF, inom kort. Får alla ens ledigt från jobbet med så kort varsel? Nu ska en grinig nattarbetande fritidspolitiker sova!

No comments: