Monday, January 15, 2007

Punk som politisk skolning


Och nu en musikpaus! Nu skrämmer jag bort, de återkommande läsarna av min blogg. Jag ska vara lite mer oseriös ett tag. Jag gör här ett blogginlägg som är lite mer "ego" än sedvanligt.

Jag har lagt upp gamla låtar på demoradios Voolife. Jag har pysslat lite med gamla låtar, från mitt förra liv innan politiken. Då jag spelade i lite olika bandkonstellationer.

Jag har fortfarande ett projekt Hammock, som tas fram ibland. Att göra egen musik är en bra avslappnande metod, då det har varit stressigt med jobb och möten.

Några av låtarna är nästan från för tio år sen, då vi hette Kaos brunbjörn och spelade trallpunk.
Min bror var killen som skrålade och förde oväsen. Det ska visst kallas sång.
Håll för öronen nu, för nu blir det oväsen. OBS - Det är bara korta snuttar av låtarna.

Klicka här för att komma till sidan.

Kaos Brunbjörn

Moder Jord
Bara du och jag
Kall och grå
Ondskan
Hammock
Jag blundar
Internationell solidaritet

No comments: